Zajedno do zdravog i lepog dečijeg osmeha!

Po istraživanjima Ministarsta zdravlja i Gradskog zavoda za zdravlje Beograd, statistika o zdravlju zuba stanovnika Srbije ukazuje na loše stanje oralnog zdravlja kako dece tako i odraslih. Tako 91% dvanaestogodišnjaka ima jedan ili više karijesnih zuba, u petnaestoj godini 97%, a u osamnaestoj godini čak 98%. Kako bi se ova statistika promenila potrebno je edukovati stanovništvo, naročito decu predškolskog uzrasta.

Kompanija Wrigley, kao deo društveno-odgovornih aktivnosti, u ovoj godini organizuje veliku akciju ŽVAĆI JER TO PROMENU ZNAČI.

Misija ove akcije je da naše najmlađe upoznamo sa važnošću oralne higijene i prevencije kao prve linije očuvanja zdravih zuba.

U ovu svrhu, odvojen je deo prihoda od prodaje Orbit žvakaćih guma kroz prodajne aktivnosti koje su trajale od maja do jula meseca 2015. godine i to u ukupnom iznosu od 15.602.904,00 RSD.

Značajan deo ovog iznosa biće namenjen za nabavku savremenog aparata za lečenje dece, a koji će biti predat Univerzitetskoj dečijoj klinici u Tiršovoj, dok će se ostatak usmeriti na edukaciju mališana predškolskog uzrasta o značaju oralnog zdravlja zuba.

Centralna aktivnost edukativnog dela akcije će biti Orbit putujući karavan, čiju trupu čini stomatolog, pozorištance i Orbit promo-tim. Zadatak stomatologa će biti da na velikom modelu vilice pokaže deci kako se pravilno održava higijena zuba, ukaže na važnost redovnih kontrola i pravilne ishrane. Pozorišna trupa će zabavljati mališane zanimljivom pričom o izgubljenom zubu u kojoj će se pojaviti maskota iznenađenja.

Pored toga, sva deca će imati prilike da se fotografišu sa maskotom i zabavnim rekvizitima i nakon toga dobiju Orbit poklon paket sa knjižicom, bojicama, četkicom za zube i držačem za četkicu.

Plan je da Orbit karavan širom Srbije za 40 dana obiđe veliki broj vrtića i Domova za decu bez roditelja, kako bi edukativni sadržaj došao do što većeg broja mališana.

***

Verujemo da će akcija ŽVAĆI JER TO PROMENU ZNAČI naići na veliki odaziv mališana i njihovih roditelja, kao i da će kampanja napraviti pomak kada je svest o značaju pravilne higijene i oralnog zdravlja u pitanju.

S poštovanjem,
WRIGLEY SRBIJA

« Vrati se na listu postova