ORBIT NAJBOLJI UKUS IKADA!

Širom sveta, Wrigley nudi prenosivu, pristupačnu i ukusnu oralnu higijenu koja svakog dana daje milionima ljudi samopouzdanje da se smeju celog dana! Nama je veoma stalo do guma za žvakanje kao kategorije i naš cilj je da ona raste- znaćemo da je naša misija ispunjena kada ceo svet bude žvakao posle svakog brzog obroka. Sa novim i jedinstvenim logom u celom svetu, misija Orbita je da pojača samopouzdanje naših potrošača nudeći uverljivo rešenje za čiste i zdrave zube, kao i ukus kakav do sad nisu doživeli. Naša vizuelna unifikacija će povećati vidljivost Orbita na prodajnim mestima, što će omogućiti rast prodaje.

Takođe, ukus Orbita, taj ključni motivator u kategoriji guma za žvakanje, takođe je poboljšan! I ne samo da je bolji, nego je NAJBOLJI UKUS DO SADA! Na osnovu istraživanja obavljenog u Nemačkoj, poboljšani ukus Orbit mentola ima vrlo dobre rezultate u kategorijama „ukupno sviđanje“ i „namera kupovine“, koje su se pokazale kao vrlo važne za prodaju proizvoda u kategoriji guma za žvakanje.
Takođe, „Svežina“ i „Čišćenje“ kao ključni motivatori u kategoriji su takođe u porastu.

Najbolji ukus ikad će nam pomoći da dodatno povećamo nivo ponovljene kupovine.

Orbit je takođe pripremio specijalno pakovanje koje uključuje omiljene Orbit gume za žvakanje i poklon. Poklon će omogućiti potrošačima da sakupljaju slova i da sastave najbolji privezak za ključeve do sada, od A do Š. Kupovinom jednog ili više pakovanja, potrošači mogu da izaberu slova koja su im potrebna da sastave svoju omiljenu reč. Dokazano je da naši potrošači vole ovakvu vrstu motivacije, koja doprinosi dugoročnog razvoju brenda i ima veliki uticaj na ukupan nivo prodaje.

   

« Vrati se na listu postova